„Uhvati čist talas“ kampanja dobila Godišnju nagradu Unije poslodavaca

Uhvati čist talas - mediji - nagrada unije poslodavaca

Kampanja „Uhvati čist talas“, koju je u saradnji sa partnerima realizovala kompanija Coca-Cola HBC Crna Gora, dobitnik je Godišnje nagrade Unije poslodavaca Crne Gore za društvenu odgovornost.

Projekat koji se tokom tri ljetnja mjeseca fokusirao na uspostavljanje sistema za upravljanje ambalažnim otpadom na budvanskim plažama i edukaciju građana, dobio je nagradu u kategoriji Briga za životnu sredinu.

Pokretač projekta je kompanija Coca-Cola HBC Crna Gora, dok su partneri: Ministarstvo održivog razvoja i turizma, Agencija za zaštitu prirode, JP Morsko dobro, Opština Budva, JP Komunalno Budva, Deponija Možura, NVO Ekološki pokret Ozon i 32 zakupca plaža i plažnih barova iz ovog primorskog grada.